2014. október 9., csütörtök

Gyémántgyűrű-polírozó és rigolyák

Kezdetnek egy kis érdekesség, amit hétfőn fedeztem fel egy drogériában: a boltokban lehet kapni gyémántgyűrű-pucolót, hogy még briliánsabb legyen a briliáns. Ugyanitt vehetsz csináld-magad fogtömést is lehet.
Szombaton a horvát lánnyal elmentünk megnézni az arlington-i temetőt, amit minden egyes háborús filmben megmutatnak. Nem tudok sok érdekességet mondani róla, mivel zárás előtt tíz perccel értünk oda, tehát egy gyors fénykép és már mentünk is. Az egész napot egy plázában töltöttük Pentagon City-ben, ami valljuk be nem egy érdekes dolog. Ami viszont érdekes az az, hogy jutottam haza. Kocsival mentem és a bevásárlóközpont hatalmas parkolójában álltam le, már az is nagy mutatvány volt kikerülni onnan. A város a Potomac folyó nyugati oldalán fekszik, a keleti oldalon pedig Washington DC helyezkedik el. Úton hazafelé autópályán jöttem, amit nem úgy kell elképzelni, mint itthon az M5-t, hanem hatsávos út, felüljáró, aluljáró, hidak, minden, ami szem-szájnak ingere. Na ne szépítsünk tovább a dolgon a lényeg az, hogy úgy eltévedtem a GPS-szel, hogy háromszor mentem át a hídon DC-be. Ugyanis itt az se mindegy, hogy a belső kettő vagy a külső kettő sávban mész, mert egyszerre csak szétválnak, az egyik elvisz haza, a másik pedig bevisz a városba. Kétszer tettem egy jó nagy kört a reptér felé, mire rájöttem, hogy a belső sávban kellene maradnom. Aztán mire végre jó irányba mentem, a GPS megállás nélkül azt szajkózta, hogy tartsak balra, tartsak balra. Csak ő úgy értette, hogy forduljak balra, tehát én nem fordultam, hanem csak tartottam és voilá megint DC-ben kötöttem ki, ezúttal Georgetown-ban. Lényeg a lényeg a negyedórás útból háromnegyed óra lett…
Valami ilyesmi
Vasárnap ismét cluster meeting, most a DC környéki au paireknek szervezték, legalább százan gyűltünk össze kincsvadászatra. Kis csapatokra oszlottunk, és különböző feladatokat kellett megoldani, mint fényképet készíteni a Fehér Ház előtt vagy elkérni egy idegen névjegykártyáját. És a mi csapatunk győzött! Ennél érdekesebb dolog nem történt velem a héten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése