2015. május 18., hétfő

Rövid helyzetjelentés

Vége a sulinak, most már hivatalosan is angoltanár vagyok! Ami azt jelenti, hogy most már nincs több kifogás, miért nem vezetem rendszeresebben a blogot. Már a nyolcadik hónapomat taposom, lassan a végéhez közeledik az évem, vagy mégsem? Múlthéten megkaptam az extension papírokat, ami annyit jelent, hogy eldönthetem maradok-e még egy évet és kivel, avagy sem. Úgy döntöttem, hogy maradok még egy évig, mert a suli miatt nagyon sok mindenből kimaradtam, szóval még nem telt le az időm itt, az Államokban úgy érzem. Szóval, hogy értsd az én sulim ötször annyiba került és tízszer olyan hosszú volt, mint amit általában az au pairek elvégeznek. Tehát hosszabbítok, mégpedig másik családnál, ha lehet, akkor Kaliforniában. Elég volt a keleti partból, most már szeretném látni Amerika másik felét is.

Nagyon szép idő van most DC-ben, egész héten 30oC és olyan magas páratartalom, hogy már nehéz lélegezni is. (Az, hogy az időről írok, utal arra is, hogy nincs is nagyon témám…) A hétvégéim ugyanolyanok, nem sok minden történik. Péntek este lelépek otthonról, és legközelebb vasárnap éjszaka lát a család. Bárokban lógunk, éttermekben vacsorázunk, moziba járunk, piknikezünk… stb. Most hétvégén viszont Memorial Weekend, ami öt szabadnapot jelent. Terveztünk jó pár programot (Six Flags, Beach, Baltimore, Philadelphia), majd meglátjuk, mennyi jön össze ezek közül. Ez most egy igencsak rövid bejegyzés lett, de jövő héten jövök egy élménybeszámolóval a hosszúhétvégéről!
Piknik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése