2014. augusztus 16., szombat

Au pair in America

A legelső bejegyzést mindig a legnehezebb elkezdeni. Tehát hol is kezdjem? Áprilisban végre kezemben tartottam a diplomámat, és akkor ismét felvetődött bennem a kérdés, mint már oly sokszor, most hova tovább? Annyi verzió volt már a jövőre nézve Afrika, Dubai, Ausztria. Igazából bármi csak külföld legyen, és akkor felvillant a kis villanykörte a fejem felett: Amerika! Tehát eldöntöttem, egy évet (vagy kettőt) az Egyesül Államokban fogok tölteni, mégpedig au pairként.
Jelentkeztem is az Au pair in America ügynökséghez. Nagyon sok ügynökséget számításba vettem, de a vélemények alapján ezt tartottam a legmegbízhatóbbnak, legmegfelelőbbnek számomra. Na nem akarom annyira fényezni, beszéljenek a tények: katt ide. Ezen az oldalon olvashattok véleményeket minden ügynökségről. Rangsorolták is azokat, és a legelső helyen az APIA (Au Pair In America) áll. A legtöbb család keleti parti, de elvétve lehet találkozni californiai és arizonai családokkal is.
Ennyit a promóról, folytassuk. Tehát, beszereztem minden szükséges papírt, referenciákat és a videót is feltöltöttem. Gyermekfelügyeleti tapasztalatot pedig egy magánbölcsődében szereztem. Májusban elintéztem a jelentkezést és az interjút az ügynökséggel, június elején családkeresésnél tartottam, június végére pedig már meg is volt a vízumom. Tehát az egész procedúra két hónapig tartott. Szeptember 8-án pedig indulás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése