2014. augusztus 16., szombat

Családkeresés

Csütörtöki napon kerültem be a programba, szombaton már jött is a levél, hogy három család érdeklődik irántam.

1. Monroe, Connecticut – Szimpatikus család, de visszautasítottam őket, mert kisvárosban élnek, messze mindentől, és a legelső családnak nem is akartam igent mondani.

2. Melrose, Massachusetts – Róluk nem sok mindent tudtam meg, egysoros e-mailt írtak, bemutatkozó levelük nem volt.

3. Saddle River, New Jersey – Magyar anyuka, magyarul kellett volna beszélgetni a gyerekekkel. Kedvesnek tűntek, de nem szerettem volna magyarokhoz kerülni, mert az elsődleges cél az angolom fejlesztése.

4. Woody Creek, Colorado – Aspenben laknak, síparadicsom kellős közepén. A síelős szívem nagyot dobbant és elképzeltem, hogy egész évben le sem veszem a sílécet a lábamról. De aztán kicsit tovább gondoltam az egészet; kisváros a hegy tetején, a legközelebbi nagyváros (Denver) több mint 3 óra autókázásra van szerpentines utakon keresztül.

5. McLean, Virginia – Az első család, akinek visszaírtam. A bemutatkozó levelük alapján nagyon szimpatikusnak tűnnek. Ráadásul a környék sem elhanyagolható szempont, az ország egyik leggazdagabb városa, Washingtontól negyed órányira. Mindenki, aki a politikai életben számít, az itt lakik. Két skype beszélgetésünk volt, nagyon pozitív benyomást tettek, irtó kedves az egész család.

6. Alexandria, Virginia – 3 gyerek, két fiú és egy lány. Körülbelül ugyanaz, mint az előző család, de mégis visszautasítottam őket. Talán, ha hamarabb jelentkeznek, vagy a mclean-i család nem ír, akkor őket választom. Semmi baj nem volt velük, nagyon kedvesnek tűntek, de nem éreztem, hogy ők lennének az igaziak.

7. Short Hills, New Jersey – 4 gyerek, egy éves kislány és 3, 7, 9 éves fiúk. Visszautasítottam őket, mert nem szerettem volna 6 év alattiakra vigyázni. A 3 éves korosztály így is problémás, de anyuka külön odaírta, hogy a gyerek nagyon „anyás”. Ami egyet jelent a reggeltől estig tartó küzdelemmel, mert én sosem leszek az anyukája, na és erre jönne egy kisbaba és két vadóc fiú. 

8. Atlanta, Georgia – Elvált anyuka, 6 éves kislánnyal. Csak azért írt rám, mert a jelenlegi au pairje magyar és őt is Szilvinek hívják. Aranyosak voltak, de nem szerettem volna elvált szülőhöz kerülni, mert ott úgy éreztem nehezebb dolgom lenne, mint egy olyan családban, ahol van anyuka-apuka vagy apuka-apuka vagy anyuka-anyuka.

9. Leawood, Kansas – 14 éves lány. Nagyon sokáig gondolkoztam, hogyan is döntsek. A család nagyon szimpi, és egy 14 éves lánnyal nem lett volna túl sok gondom, viszont Kansasban élnek. Ami nem baj, viszont annyira a semmi közepén vannak, nem tudnék mihez kezdeni magammal. Szóval megint egy olyan család, akit a hely miatt nem választottam.

A programba kerülésem utáni 12. napon matcheltem, ez idő alatt 9 család keresett meg. És ki lett a családom? A következő bejegyzésben kiderül!
Amit elmondhatok a családokkal kapcsolatban az az, hogy nem igazán a gyermekfelügyeleti- és a vezetési tapasztalat a mérvadó. Sok család csak azért keresett meg, mert cserkész voltam, mert síelek vagy épp azért, mert Szilvinek hívnak és magyar vagyok. Szóval a jelentkezésnél és a videónál sokat beszélj a hobbijaidról. Tedd magad minél érdekesebbé, legyen széleskörű az érdeklődési köröd. Én például írtam a könyveket, milyeneket szeretek olvasni. Vagy tízféle sportot felsoroltam (ezek közül volt olyan is, amit csak 3 hónapig űztem) és a fotózást is megemlítettem, mint új hobbit. De ami a legnagyobb aduász volt az a cserkészet, mert Amerikában igen elterjedt. Szóval a jelentkezésbe írj bele mindent, ami egy kicsit is színesebbé teszi, akkor is, ha csak nagyon rövid ideig foglalkoztál vele.
Bármilyen kérdésed van, nagyon szívesen segítek, szóval írj nekem nyugodtan. Ha szeretnéd, küldök neked dokumentumot, amin kérdések vannak, amiket jó, ha felteszel családkeresésnél.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom, megkapod-e, de lenne néhány kérdésem, szükségem lenne egy kis segítségre..:) E-mail címem: anagyeszter@gmail.com Előre is nagyon köszönöm ! 😊

    VálaszTörlés